30 Αυγ 2009

Κλιτς Κλάτς....

... είπα θα σας βάλω καμιά φώτο
δεν προειδοποίησα βέβαια πως δεν θα σας βάλω νορμάλ φώτο... ;Ρ
γιατί αν πηγαίνατε μαζί μου διακοπές θα ξέρατε πως μου αρέσει να φωτογραφίζω ότι να'ναι...

τασάκια, πόδια, ποτήρια, πέτρες και δεν συμμαζεύεται.. χιχι..
θα βάλω μια μέση κατάσταση εδώ για να μην έχουμε και θύματα.. χεχε..
χμ... για να δω...
αρχίζω λοιπόν με αυτές, όχι επειδή είναι ωραίες αλλά............


γιατί μου αρέσουν τρελά τα πλακώστρωτα...




γιατί ακούγαμε συνέχώς τη λέξη "ευχαριστώ" και συναντούσαμε μόνο χαρούμενα πρόσωπα πρόθυμα και χαμογελαστά...




γιατί ο πούστης ο γλάρος δεν μου καθότανε ποτέ στο πλάνο....



γιατί αυτές οι τσαντοσακουλίτσες μου άρεσαν τρελά....



γιατί το έχετε ξαναδεί το έργο με τις σαγιονάρες μου και την άμμο...




γιατί ακόμα αναρωτιέμαι τι σχέση έχει το ουζάκι, το χταποδάκι και το γραφικό χωριουδάκι με τους ... φοίνικες....



γιατί αυτή η εικόνα με ηρεμεί και με ταξιδέυει....




γιατί έπρεπε να σας δείξω τα σκουλαρικάκια που ερωτεύτηκα....






γιατί δεν έβγαινε το άτιμο το φεγγάρι και είπα να παίξω λίγο μαζί του...




γιατί αυτό το χρώμα δεν πρέπει να το χάσει κανείς....


γιατί είναι η πιό όμορφη βιτρίνα που είδα σε φαρμακείο....



γιατί απο τις τόσες απόπειρες, μια χαρά μου έκατσε αυτή η φεγγαράδα...



γιατί θέλω ένα τέτοιο στο μπαλκόνι μου....

(με γεμάτα τα μπουκάλια παρακαλώ :Ρ)



γιατί ένα ηλιοβασίλεμα δεν λείπει ποτέ....




γιατι τι σόι "φίλοι" είστε αν δεν σας δείξω τα μπανιερά μου... :Ρ






γιατί μ'αρέσουν πολύ πολύ τα βράχια...







γιατί και τι δεν θα 'δινα να βρισκόμουν τώρα σε αυτή την καρέκλα...








γιατί αυτόν τον τύπο τον γνώρισα πρίν 3 χρόνια χρόνια και πολύ χάρηκα που τον ξαναείδα φέτος... (χμ.. ξεχάσανε να του αλλάξουνε μπλουζάκι..)







γιατί.... τη δροσιά του να ΄χετε.... ;)



............

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ....!!!

22 σχόλια:

  1. και του χρονου κοριτσαρα.........

    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ε Σ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε Κατερινάκι, όχι και του χρόνου μόνο, αλλά και μέσα στον Σεπτέμβρη εύχομαι έστω κι ένα Σαβ/κο!
    Τα σκουλαρίκια "καμηλοπάρδαλη".....δεν υπάρχουν! Τέλεια!
    Φιλιά τρελά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. korinogoufitsa μου..
    το οτι σου άρεσαν πρέπει να το προσέξεις..
    χιχιχιχι..

    Κ Ι Σ Σ Ε Σ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρελή μου δύσκολο για Σεπτέμβρη.. εδώ δεν μας έκατσαν πολλά ΣΚ στο καλοκαίρι.. χιχιχ..
    εγώ τώρα σε καμια βδομάδα θα αρχίσω να ονειρεύομαι τα Xmas..
    και θα το καταλάβαιτε.. χεχε...

    ααα χαίρομαι που Σε άρεσαν τα σκουλαρικάκια μου..
    και το φουξ είναι ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαίο!!!
    δεν είχε άλλα :ΡΡΡΡΡΡ
    που να δείς κι ένα κρεμαστό που πήρα απο κουκούτσια καρπουζιού.. :)
    ανακύκλωση ΤΩΡΑ!!! χιχι..

    τρελά φιλιααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειες οι φωτο σου.....και του χρονου γερη να εισαι να παρεις pig σκουλαρικακια :))))
    Φιλιααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή κι εγώ πάσχω απο την ίδια μανία να βγάζω ότι να'ναι και να τρελαίνομαι γι'αυτό ενώ όλοι οι άλλοι με έχουν για τρελή ένα θα σου πω, οι φωτό είναι εκπληκτικές!! Άντε και του χρόνου Κατερινάκι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aeriko μου σ'ευχαριστώ πολύ.. :)
    τώρα βάζω πλώρη για ρόζ ιπποπόταμους..
    χιχιχιχιχ..
    φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αααα Dreamy μου εσύ είσαι για τα βαριά τότες.. χιχι..
    εδώ έβαλα τις light :Ρ
    είδες?
    ούτε ένα τασάκι, ούτε ένα ποτήρι τίποτα.. χιχιχιιχιχ...
    γύρισες κι εσύ τσούπρα εε???
    χιχι.. ;)
    άντε καλά Χριστούγενναααααααααααα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με μια λεξη..........ΓΑΜΗΣΤΕΡΑ !!!!!!!!!!
    αντε και του χρονου τετοιες εικονες και ακομα καλυτερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. xaxaxaxaxaxaxxaxaxaxxaa...
    καλά εσύ εξωτικέ άγνωστε έχεις αποθρασυνθεί τελείως μετά το Μπαλί και τις Μπαλινέζες.. χιχιιχιχ...
    γι'αυτό εγώ μένω εντός των τειχών..
    γιατί αν βγώ εκτός δεν με βλέπω να ξαναμπαίνω.. χιχιιχ.. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τρελό ποστ και άκρως καλοκαιρινό! Ό,τι πρέπει! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. DaNaH μου το τρελό ειδικότητα μας... χιχι...
    ταμάμ που λένε :Ρ
    πάρε μερικές πιτσιλιές δροσιάς φεύγοντας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Ειδικά αυτές με το φεγγάρι και τα εκπληκτικά νερά της θάλασσας!!

    Αλήθεια που πήγες διακοπές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λευκαδα βλεπω?...χμμμμ αυτο που μου εμεινε απο Λευκαδα ειναι το Φρυγαδελι...εκεινη η αμβροσια απο συκωτακια τυλιγμενα με σκεπη και ψημενα στη σουβλα......σλουρπ σλουρπ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΩΩΩωωωωω! Είναι εμφανής η πρόθεση του καλλιτέχνη στην απεικόνισης της πραγματικότητας με ακρίβεια και χωρίς ωραιοποίηση. Ω, ναι ...ναι καθαρός νατουραλισμός!(Κλαπ-κλαπ-κλαπ). Τα θερμά μου συγχατητήρια Μις.
    p.s. Βάλτε και καμοια τζίφρα κάτω κάτω...θα μοσχοπωληθούν μετά θάνατον :-p
    Φιλούκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικές εικόνες...
    αλλά και τα σχόλιά σου...θεικά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hapagan μου όπως μαρτύρησε και ο Left μετά απο σ'ενα πήγα Λευκάδα.
    χμμ.. εσύ εστίασες στις πιο νορμάλ φωτο χιχι..
    απο φωτογραφίες με πράσινα νερά άλλο τίποτα εκεί.. αν δεν έχεις πάει στο προτείνω τρελά.. ;)

    Lefteri μου εκτός απο Κούβες κτλ βλέπω έχουμε και γνώσεις απο εντός χιχι..
    εμείς ρωτήσαμε τι είναι το φρυγαδέλι και μας είπαν οτι είναι ανάλογα το ψάρι της ημέρας και απλά μας είπε πως το κάνουν.. χμμ.. ύποπτο..
    πάλι ντίρλα είσουν και πέρασες τη σιναγρίδα για συκωτάκι??? χιχιιχιχιχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Gianni όχι που θα σχολίαζες κάτι άλλο εσύ.. χαχαχααχα... τσίου... ;Ρ

    KaLLinaki μπά που να φας τη γλώσσα σου.. φτου φτου φτου... 666.. στα όρη στ'άγρια βουνά...
    ποιο θάνατο μαρή μελετάς ????
    χαχαχαχαχαχαχαχα..
    τώρα τα θέλω τα φράγκα..
    που περνάει ακόμα η μπογιά μου να τα μασουλήσω.. χεχε...
    πάντως το καλλιτεχνικό σου μάτι τα έπιασε όλα χιχιχιχι...
    αυτόγραφα δίνω πέμπτη και παρασκευή :ΡΡΡΡ
    φιλιά τρελοκαμπέρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ευχαριστώ πολύ Εβιτάκι μου :)
    βασικά μ'αρέσει να φωτογραφίζω τις στιγμές και όχι να στήνω στιγμές για ωραίες φωτό ;)
    φιλάκιαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΑ τι λες;
    Να μας πείς για τι νέα σου δουλειά και να ξεχάσεις τις διακοπές.
    Έφυγαν ανεπιστρεπτι... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. hahhahahhaha..
    βρε γκρίνια suncitizen άσε με λίγο να χαρώ κι εγώ σαν παιδί (μη σχολιάσεις)
    για τη δουλειά δεν λέω τίποτα γιατί θα με πείς γκρινιάρα και δεν θα το αντέξω :Ρ
    ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή