20 Δεκ 2011

Τώρα Το Δέντροοο...

... έχει σαλπάρειιιι
κι απ' τα λαμπάκιααα
βγαίνει φωτιαααααααα
πάνω απ' τις μπάλες
πετούνε οι γλάροιιι
κι εγώ του λέω έχε γειαααα....


Ο Δημαρχούκος που λέγαμε ξαναχτύπησε με τον καταπληκτικό (ξε)στολισμό της πόλης μας!!!
όχι δείτε μέχρι πέρσι πως ήταν η πλατεία αριστοτέλους



το καραβάκι της
το δεντράκι της
τη φάτνη που δεν φαίνεται τώρα στη φώτο
και όλα αυτά τουλάχιστον δωρεάν...

και φέτος έχουμε αυτό:



δηλαδή ένα τίποτα..

ή μάλλον όοοχι..
έχουμε μπόλικα πλαστικά παιχνίδια
για τα οποία πρέπει να πληρώσεις για να τα χρησιμοποιήσεις...!!!

το δε δέντρο (να το κάνει ο θεός) στο βάθος μη το πολυκοιτάτε γιατί πλέον δεν υπάρχει..
το πήρε και το σήκωσε ο "τρομερός" αέρας δυο μέρες πριν.
το οποίο φυσικά καταλάβαινες οτι έχει σχήμα δέντρου μόνο αν είσουν εφοπλιστής και είχες το ιδιωτικό σου τζέτ για να πετάξεις πάνω απο την πόλη, αλλιώς έβλεπες κάτι φωτεινά αγκάθια να επιπλέουν..
ούτε η θάλασσα δεν το άντεξε και φτού το ξέρασε...



άντε να σε δω Δημαρχούκο τώρα να αλλάζεις το χρόνο πάνω στο πλαστικό ελεφαντάκι και τι στον κόσμο...

ΕΛΕΟΣ...

24 σχόλια:

  1. Έχουν συνεννοηθεί όλοι;
    Κι εμείς εδώ έτσι!
    Ένα μικροοούλι δεντράκι και του κόσμου τα παιχνίδια στα οποία πρέπει να πληρώσεις για να παίξεις, και είμαστε σαν πανηγύρι (μιας και ο χώρος δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος για όλα τα παιχνίδια).
    Χάλια.
    Τις άλλες χρονιές ήταν πολύ ωραία... Με τα αγγελάκια μας τα φωτισμένα, τη φάτνη μας, το δέντρο μας... Απλά, φωτισμένα και όμορφα.

    Δε βαριέσαι.

    Ελπίζω να έρθω στη Θεσσαλονίκη σας τώρα τα Χριστούγεννα..

    Φιλί μεγάλο Κατερινάκι μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ασταθμητος παραγοντας εφταιγε και ο στρατηγος ανεμος... τι να πεις.

    Και εσεις εχετε παγοδρομιο? Εχει γεμισει ο κοσμος... ααα ρε δημαρχοι, φτιαξε εκει ενα γηπεδο beach volley βαλτε και 10 κοπελες με μαγιο να παιζουν να τρελαθει ο κοσμος. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Spiritakiii αα σοβαρά??
    είναι γενικό το κακό δηλαδή...
    εγώ σκεφτόμουν αυτούς που έχουν παιδιά και τόσα χρόνια κατεβαίνουν Αριστοτέλους κάνουν τη βολτίτσα τους, βγαίνουν τις φωτογραφιούλες τους και όλα καλά, τι πακέτο θα φάνε φέτος που θα κατέβουν και θα πρέπει να χαλάσουν το λιγότερο ένα 10ευρω σε π@π@ριές..
    αχχχ
    ναι έλααααααααα
    κατα τα άλλα είμασστε ωραία
    χιχιχ
    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Manolog3 εμ τι νόμιζες..
    δεν θα είχαμε εμείς παγοδρόμιο???
    τι καλύτερο δίπλα στη θάλασσα απο ένα παγοδρόμιο!!! :Ρ

    μου θες και beach volley τρομάρα σου μέσα στο χειμώνα... boriiing
    κάτι πιο πρωτότυπο βρε παιδί μου...
    αυτό έγινε με τη διαφήμιση της fanta στην Ομόνοια έτσι δεν είναι???
    γιαα βάλτο να δουλέψει..
    περιμένω προτάσεις... έρχονται και απόκριες κάποια εξυπνάδα θα κάνει πάλι ο Δημαρχούκος :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ε μα....με τετοιο δημαρχο τι περιμενες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σοβαρολογείς τώρα, έπεσε το δέντρο;;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. gnostee τουλάχιστον κερασμένο αλκοόλ :ΡΡ

    sunny όχι όχι δεν έπεσε... βούλιαξε χιχι...
    καλωσήρθες στο σπιτικό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην Αθήνα ανάψαμε δένδρο να κάνουν όλα τα αλλοδαπά πρωτοχρονια στο Σύνταγμα? Ξέρει κανείς για΄τι εγώ δεν ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το ήξερα αυτό!χαχαχαχα!!!Χθες ήμουν Σαλόνικα και μου έκανε εντύπωση που δεν είδα δέντρο!χαχαχαχα!!!

    Φιλιά πολλά και καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. sweet cherry... εγώ σίγουρα δεν ξέρω αλλά εσείς έχετε κι ένα προηγούμενο κακό..
    σας τα καίνε...
    βρε τι πάθαμεεεε..
    τα βάλαν όλοι με τα κρίστμας τριιις :Ρ

    porcupine χαχα και καλύτερα που δεν το είδες..
    διότι θα σου λέγανε οτι ήταν εκεί κι εσύ θα έλεγες οτι δεν είδες τίποτα :Ρ
    σήμερα υποτίθεται θα το ξαναστήνανε αλλά δεν το είδα... ίσως απο το πολύ κράξιμο τι να πω..
    γιατί αν το ξαναβάλουν και το ξαναπάρει το κύμα ε τότε δεν τους ξεπλένει τίποτα χεχεεε..
    φιλιά σκατζοχοιρούλι μουυυυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά δεν έχω ακούσει ούτε έναν άνθρωπο που να του έχει αρέσει αυτό το έκτρωμα που έγινε φέτος στην πλατεία Αριστοτέλους! Είχα κάνει και εγώ σχετική ανάρτηση στο blog μου (δεν ξέρω αν την είδες) τη μέρα μάλιστα που έλαβε χώρα το άναμα του περίφημου δέντρου!

    Και όλοι καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα. Ότι τόσα χρόνια ήταν όμορφα και μπορούσαμε να πάμε βόλτα και να χαρούμε την πλατεία και να βγούμε φωτογραφίες στο δέντρο, στο καραβάκι, στη φάτνη. Τώρα που να βγείς φωτογραφία; Δε μπορείς να κάνεις τίποτα πάνω στην πλατεία αν δεν πληρώσεις!

    Καλά έκανες και έβαλες τις δύο φωτογραφίες που έκανες σύγκριση την περσινή εικόνα με το φετινό αίσχος!

    Όσο για το παγοδρόμιο δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά από την πίσω μεριά δεν είχε γίνει καθόλου καλός σχεδιασμός και τα νερά έφευγαν πάνω στο πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα να γίνεται κάτι σαν λάσπη! Άστα να πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. DaNaH μου την είδα χθες την ανάρτηση σου και λέω ευτυχώς δεν το βλέπω μόνο εγώ τόσο χάλι..
    δεν τόλμησε να το ξαναβάλει το "δέντρο"..
    μάλλον άκουσε τον καιρό και σου λέει δεύτερο ναυάγιο πάει πολύ...!!!
    τι να πω...
    βλέπω κι αυτή την ειρωνική αφίσα παντού
    "Θεσσαλονίκη: η πόλη των Χριστουγέννων"
    μάλλον μας δουλεύουν κατάμουτρα!!!
    παντού λεφτά
    στο άγαλμα του Βενιζέλου
    στην πλατεία αριστοτέλους
    σε όλη την αριστοτέλους με τα σπιτάκια
    στην έκθεση

    έλεος πια...

    καλά οι φώτο σου καταπληκτικές!!!
    και όχι αυτό με τον πάγο δεν το πρόσεξα..
    γέλασα χθες με μια φίλη μου απο Λάρισα που μου είπε σαν καταυλισμός αστέγων είναι με τα άσπρα τα τσαντίρια...
    αχ
    λεω
    αχ :)
    και απο του χρόνου δέντρο :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν...
    εφόσον τους ψηφίζει η πλειοψηφία...
    ανεξάρτητα από μπλε και πράσινους κόκκους...

    και ως απόδειξη, φέρνω το γέλιο που σας προκάλεσε ο συνειρμός για τον καταυλισμό αστέγων..
    λες και είναι αστείο...
    λες και γνώρισε καμιά η κανείς σας τι σημαίνει καταυλισμός αστέγων...

    αλλά το χιουμοράκι...χιουμοράκι...
    που πέρα από ρατσισμό και υπεροψία...κρύβει κάτω από το χαλάκι το πόσο επιφανειακός είναι ο τρόπος σκέψης των περισσότερων κατοίκων αυτής της χώρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ραν..ταν..πλαν.. συμφωνώ για τους ηγέτες αλλά εφόσον δεν τους ψηφίζω έχω το δικαίωμα και να τους κρίνω...
    ακόμα και αν τον ψήφιζα αφού δεν έχει υπάρξει ξανά στην πολιτική πάλι θα είχα το δικαίωμα εκ των υστέρων να τον κρίνω εφόσον άλλα περίμενα απο αυτόν και άλλα είδα...

    συμφωνώ με το άκαιρο σχόλιο για τον καταυλισμό και έχεις δίκιο..
    εγώ σίγουρα δεν γνώρισα τι σημαίνει και το ίδιο ελπίζω και για σένα..
    όμως ποτέ κανείς δεν ξέρει..
    αύριο μπορεί να βρεθώ εκεί..
    και δεν είναι και δύσκολο στις μέρες μας!
    δεν γέλασα με αυτό
    αλλά με το πως ένας άνθρωπος που δεν ζει εδώ
    και έρχεται να θαυμάσει την χριστουγεννιάτικη πόλη μας εισπράττει έτσι τον στολισμό..
    εγώ προσωπικά το χαρακτηρίζω πανηγύρι
    και αν και είμαι λάτρης των πανηγυριών το συγκεκριμένο δεν μου αρέσει καθόλου..
    είναι απλά είσπραξη χρημάτων και τίποτα άλλο και μάλιστα πρόχειρα στημένη...

    το τσουβαλάκι που με έβαλες με στενεύει λίγο όμως έχω μάθει να μην κρίνω τους ανθρώπους απο μια κουβέντα γι'αυτό και δεν χαρακτηρίζω κανέναν αν δεν έχω συζητήσει σε βάθος μαζί του..
    γιατί απλά αυτό είναι το επιφανειακό που τόσο εύκολα μου κολλάς ως ετικετούλα αλλά που το ίδιο εύκολα κάνεις..
    με κρίνεις επιφανειακά... :)

    σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου και ελπίζω να ξανάρθεις στο "σπιτικό" μου
    και αν γράφω και καμιά βλακεία αυθόρμητα να μου την συγχωρείς..
    δεν είμαι του συναφιού..
    γράφω όπως μιλάω :)
    μόνο μη με τσουβαλιάζεις..
    την γενίκευση δεν την μπορώ...
    καλές γιορτέεες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραιο δεντρο εχουμε φετος,μια διαφορετικη αποψη...η κατεξοχην δηθεν κουλτουρα και "αλλη" αποψη της πολης βρηκε και αρωγο τον δημαρχο,ολοι οι χαζοποδηλατες,ψευτοκαλλιτεχνες και λοιπα τεμπελολαμογια μες την καλη χαρα...και το πλωτο δεντρακι??? Προβλεψη λεει το δεσιμο για 5 μποφορ!!!! ΛΟγικοτατο!!! Η Θεσσαλονικη ανοικη στη τροπικη ζωνη και το χειμανα εχει απνοια ειδικα παρα θιν`αλως!!! Τι να πεις??? Καλα κανουν και μας κοροιδευουν οι Γερμανοι!!!! (οι οποιοι ειναι φιλοι μας!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αρτέμη μου εεε Lefteri μου ήθελα να πω ;Ρ
    το δέντρο μας είναι καταπληκτικό
    ή μάλλον ήταν...
    εμείς δεν το βλέπουμε έτσι
    εμείς έχουμε το πρόβλημα...
    αχ ξαναλέω αχ...

    και ποια "κουλτούρα" πια?
    απο πότε το πληρωμένο πλαστικό αλογάκι είναι προχωρημένη ιδέα ???
    βρήκαμε τώρα και κάθε μ@λ@κί@ που μας έρχεται την βαφτίζουμε εναλλακτική..
    άντε και του χρόνου darts με την εικόνα του Άη-Βασίλη.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αγαπητή Ροζούλα...

    επισκέπτομαι τακτικά το "σπιτικό" σου...και γι' αυτό πήρα το θάρρος να χτυπήσω πιο έντονα την πόρτα αυτή τη φορά...

    πιο πολύ προσποιήθηκα κάνοντας ότι σε βάζω όπως είπες στο τσουβαλάκι...ξέροντας ότι θα σε στένευε...
    και χαίρομαι ακόμα πιο πολύ, γιατί η απάντησή σου ήταν τέτοια που αυτο-ξε-τσουβαλιάστηκες...:)
    κανείς δεν είναι σε θέση να διεκδικήσει το αλάθητο άλλωστε...

    εννοείται πως πρέπει να κρίνουμε και όταν υπάρχει λόγος να κατακρίνουμε...

    δεν υπερασπίστηκα κανέναν παρά μόνον καυτηρίασα ότι η πλειοψηφία με τη στάση και την ψήφο της, είναι για ένα μεγάλο μέρος υπεύθυνη για το κατάντημα τόσο της πόλης μας, όσο και της χώρας...
    προσωπικά ντρέπομαι που ως ΘεσσαΛονικιός είχα για 12 χρόνια δήμαρχο έναν ανύπαρκτο και αλλαζόνα πολιτικάντη...έναν νομάρχη που νομίζει ότι το να είσαι καρναβάλι κρατάει 365 μέρες το χρόνο...
    και αντίστοιχα ως Έλληνας που τόσα χρόνια τα λαμόγια αλώνιζαν, κι εμείς οι υποτίθεται σκεπτόμενοι δε σταθήκαμε ικανοί να τους πετσοκόψουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ραν...ταν...πλαν... χαχαχα.. κοίτα, λεφτά για άλλη πόρτα δεν έχω γι'αυτό πρόσεχε σε παρακαλώ τα χτυπήματα σου :Ρ

    μ'αρέσουν οι άνθρωποι που λένε την γνώμη τους και ότι πραγματικά πιστεύουν και δεν μου λένε πάντα πόσο δίκιο έχω κτλ γιατί σίγουρα δεν έχω (όχι πάντα τουλάχιστον ;) )
    θεωρώ πιο "δημιουργικό" έναν τέτοιο διάλογο παρά άλλο ένα σχόλιο που μου λέει πόσο καλά τα λέω...
    εξάλλου στη βασική ιδέα συμφωνούμε :
    Η κατάντια της πόλης μας...!!!

    άσε γιατί το πρωί έχω την τηλεόραση και ανοίγει για να ξυπνήσω και τις τελευταίες μέρες ξυπνάω με το καρναβάλι που λές μιας και μάλλον ετοιμάζεται να κάνει δικό του τσαρδί και τον έχουν όλο καλεσμένο!!!

    δυστυχώς έχουμε την νοοτροπία που αναφέρεις γι'αυτό και για εμένα δύσκολα θα αλλάξουν τα πράγματα...
    ακούω ακόμα και άτομα της ηλικίας μου να μην καταλαβαίνουν τι έχει γίνει και να λένε πως οι άνθρωποι πάνε να σώσουν ότι έγινε τόσα χρόνια..
    λές και άλλοι άνθρωποι είναι αυτοί
    άλλοι αυτοί που το δημιούργησαν..!!!
    άβυσσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειααα! Τελικά έχεις δίκαιο.. Ήθελα να κάνω βόλτα στην πλατεία αλλά βαρέθηκα και την έβγαλα μέσα δυο μέρες... Πάντως πολύ το χάρηκα που το πλωτό μας 'καραβάκι-δεντράκι' βούλιαξε! Τέτοιο 'κομψοτέχνημα! τέτοια 'φινέτσα' πήγε αδικώς μάλλον αλλά δικαίως για την κοινή αισθητική!!! Να' ναι καλά οι αγέρηδες!!! Viva!! Φιλιά, καλά Χριστούγεννα σε Pink Χρώμα για όλους και τους γύρω σου προπάντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ηλιαχτίδα ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΗΣΕ!!!!
    σήμερα το υπέροχο δέντρο ξαναστήθηκε
    και είπανε οτι το ενισχύσανε να αντέχει σε περισσότερα μποφόρ!!!!
    χαχαχα...
    μπορείς λοιπόν να κάνεις ήσυχη την βόλτα σου και να σταματήσεις να κλαίς για το ναυάγιο :ΡΡΡΡ
    χεχε
    καλά Χριστούγεννα και σε σένα και σε ότι χρωματάκι επιθυμείς ;Ρ
    φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέρυσι καράβι στην στεριά
    φέτος δέντρα στην θάλασσα.
    αν μη τι άλλο πρωτότυπο.
    Καλή χρόνια να έχουμε Δις Ροζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατερινάκι μου, περνάω να σου αφήσω τις ευχές μου για ένα άψογο 2012, γεμάτο με στιγμές που να σου κόβουν την ανάσα,αγάπη, γέλια, χαρά, ζωή!
    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι ανοιχτόκαρδη, και να είσαι εδώ να με γεμίζεις χαμόγελα με τις αναρτήσεις και τα σχόλιά σου!

    Σε φιλώ γλυκά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Gianniiiii εμ πές μου έτσι να καταλάβω γιατί χιόνισε
    χιχιχιχι
    εμφανίστηκες εσύ ;)
    που είσαι ωρε ψυχή?????
    χεχε σωστή η παρατήρηση..
    και γαμώ τους Δημάρχους έχουμε χαχαχα
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Spiritouli μουυυυυ...
    τι πιο καλό να πέρνω τις πρώτες μπλογκοευχές απο σένα μικρό μου ξωτικούλι... :)
    ανταποδίδω εις πολλαπλούν
    και εδώ θα είμαστε να τα λέμε
    χεχε
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή