15 Φεβ 2012

Αλλαγή Πραγμάτων...



14 σχόλια:

  1. ha ha ha !! που θα πάει, θα το δουμε κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mr.Hubert ελπίζω να είναι το ρήμα i like και να μην είσαι εθισμένος στο facebook χαχαχαχαχα... :)

    Sweet cherryy και να δούμε μόνο αυτό ποιος το λέει... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω fb αλλά από εκεί είναι εμπνευσμένο!

      Διαγραφή
  3. Mr.Hubert ααα κι εσύ?? μα πόσο πολύ ανέβηκες στη εκτίμηση μου χιχιχιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mr.Hubert ναιιι.. μέχρι στιγμής εγώ, εσύ και ο mahler.. xaxaxa..
    ετοιμάζουμε δικό μας κίνημα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρειαζόμαστε αισιοδοξία ροζούλι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Spiritaki μου αφού ξέρεις για λίγο μαυρίζω και αμέσως αισιοδοξώ ξανά :Ρ
    γι'αυτό και τέτοιες αναρτήσεις σαν την προηγούμενη δεν τις αφήνω πολύ καιρό πρώτες χιχι..
    έλα σε έφτιαξα σήμερα δεν μπορείς να πεις :ΡΡΡΡ
    σμακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Σ/Κ τρελοκόριτσο!
    Σμουατς στα μούτρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. D.Angel καλό ΣΚΚΚΚ.....
    θα ξαναντυθείτε???
    χιχι..
    πάντως ο γάτος μας δεν συμφωνεί..
    δεν μου κάθεται με τίποτα :Ρ
    χιχιχι..
    κισσιιιιιιιιιιιςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλα που δεν εχω καρτες και τραπεζικο λογαριασμο! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. DaNaH μου και άκρως ρεαλιστικό
    χιχιχι.. :)

    Manolog3 πόσο θα συμφωνήσω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή