15 Σεπ 2012

Ο Κύρης Του Σπιτιού...

Τώρα θα μιλήσω εγώ....
Ο άντρας του σπιτιού...

  

Ποιός είμαι εγώ?
Μα ο Άρης...!!!
όμως που να με ξέρετε?
αφού AYTH μόνο για τα τσουλόγατα της γειτονιάς σας έχει πει.. 
για μένα κουβέντα!!!

Μήνες προσπαθώ να σας μιλήσω 
και τώρα που όλο λέει θα γράψει και όλο σουρτουκεύει θα σας πω τη δική μου ιστορία...

Είμουν που λέτε τόσος δα όταν αποφάσισα πως πρέπει να μείνω σε ένα σπίτι...

Βρήκα λοιπόν το θύμα μου και το ακολούθησα...
Και πως να αντισταθεί??? είμουν τόσο καλός...
με πήρεεεε.. 

ΑΥΤΗ ούτε που να το ακούσει...

ΓΑΤΑ???????
@#$$^%*&# 
ΜΑ ΔΕΝ Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΑΤΕΣ...
ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΩΩΩΩ...

εντόπισα τον εχθρό και πήγα με τα νερά του...


...αυτό ήταν!
την κέρδισα την κάργια
και τώρα όλο γατούλη μου και γατούλη μου
της τρίβομαι και λίγο παραπάνω και έχω ότι θελήσω...
τστσ... γυναίκες!!!

Άρχισα λοιπόν να μεγαλώνω...
να θέλω το χώρο μου...


πέρασα δύσκολη εφηβεία...


δεν ήξερα που να εκτονωθώ:

στη γυμναστική???


στο διάβασμα???


στο φαγητό???


ώσπου έγινα 2 χρονών και όλα πήραν το δρόμο τους...
είχα καταφέρει πια να τους εκτοπίσω...

το σπίτι πλέον μου ανήκει !!!

και ηρέμησα
κόβω τις βόλτες μου στο μπαλκόνι

εκτελώ χρέη θυρωρού

και έχω και όλα τα γκομενάκια της γειτονιάς στα πόδια μου


Ηθικό Δίδαγμα της μίας ζωής μου?
Βάλτε στόχους,
κάντε πως δεν ακούτε τους εχθρούς
και η μάχη είναι δική σας!!! 
οι άνθρωποι αλλάζουν εύκολα τελικά :Ρ



και για όσους αμφισβητήσουν οτι εγώ τα έγραψα όλα αυτά...

ΜΙΟΥΥΥΥΥΥΥ


26 σχόλια:

  1. άχου αγάπηηηηηηηηη!! τι γάταρος είναι αυτός!!! τι γλύκας!!! μου έφτιαξες την μέρα μικρή. Καλημέρα, καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφος ο κύριος!

    Υ.Γ. Μην τον αφήνεις να διαβάζει το ΘΕΜΑ, βλάπτει σοβαρά την υγεία :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mahler76 ωωω σ'ευχαριστώ σ'ευχαριστώ...
    λέγε με Άρη. Εφόσον είπες τόσο καλά λόγια για μένα είσαι πλέον κολλητός :)
    Κι εσύ γλυκούλης μου φαίνεσαι... να φάμε καμια μέρα καμιά κροκέτα μαζί :Ρ
    ΜΙΟΥ (που θα πει ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mr.Hubert επιτέλους ένας λογικός άνθρωπος! Με είπες κύριο..
    σε αγαπώ..

    Υ.Γ. Πες τα χρυσόστομε... δεν φροντίζουν καθόλου την εκπαίδευση μου.. μόνο τα DVDια τους ενδιαφέρουν :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι κούκλος γάτος είναι αυτός!!!!!! Και τι γλυκούλι που ήτανε μικρουλάκι! Αξιολάτρευτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει, αγαπημενότερη ανάρτηση EVER!

    Και έχεις και το πιο όμορφο όνομα ever, όμορφε Άρη!

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχουμε κι εδώ μερικές νύφες-γατούλες...ομορφούτσικες νομίζω.Θέλετε;
    Κούκλος ο γατούλης!Κούκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Marie μερσί κουκλίτσα μου.. αν δεν είμουν και γλυκούλης αυτή θα με πετούσε έξω απο το σπίτι... η ομορφιά μου με γλίτωσε και πάλι :Ρ
    χεχε
    μιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Free Spirit ααα για εσάς δεσποινίς έχω ακούσει τα καλύτερα.. το όνομα μου είναι Αριστοτέλης.. αλλά αυτοί οι αχρείοι νομίζουν πως αν με φωνάζανε με μεγάλο όνομα δεν θα το μάθαινα ποτέ.. τστσ.. άνθρωποι!!!
    τα σέβη μου
    μίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Leigh-Cheri ωω ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις που θα σε βγάλει μια απλή ανάρτηση.. κράτησε μου δυο για το weekend και θα δώ τι μπορώ να κάνω.. προς το παρόν βολεύομαι με το να μαρκάρω όλο το σπίτι.. Τρελή χαρά για όλους :ΡΡΡ
    μιουυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πνίγηκα απο τα γέλια βρε σεις! γάτοι κι αφεντικά!

    επρεπε να περάσεις απο εμένα, που είμαι αλλεργική στην τρίχα, να σου πω τι θα γινόσουν. πες ευχαριστώ στην κυρά σου βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααααχ και να ξερες Αρη μου τι γκρινια ειχε η αφεντικινα σου!!!αλλα τελικα το βρηκες το κουμπι της και την τουμπαρες!!τωρα μελι σταζει το στοματακι της για σενα!!ο καλυτερος του χωριου!!νιαουυ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ZouZouna λυπάμαι κυρία μου, δεν ήθελα να σας πνίξω... είμαι gentlecat εγώ...
    αλλεργική στην τρίχα???
    χμμμ.. στη δική μου αποκλείεται!
    αλλά δεν το ρισκάρω... να τα λέμε απο εδώ καλύτερα :Ρ
    μιουυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. beatris επιτέλους να κι ένας άνθρωπος που μιλάει τη γλώσσα μου..
    σε θυμάμαι εσένα, με επισκέφτηκες μικρό!
    μίου μίουμίουμι μίουυ μίου μίουμίουμίου
    μίουμι μίουυυυυυυ
    συνενοηθήκαμε νομίζω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μμμμ απο μακριά. Το σάλιο σου φταίει.. και που πλένεσαι κάθε ώρα.. αυτό με κάνει και ξύνομαι. οχι δεν πνιγομαι...

    εεε, να κάτσεις εκεί. μην πλησιάζεις κατα δω... γιατί κρατς κράτς εκανε ο εξαδελφός σου κάτω απο το τζίπι... το χαμένο που ξεπετάχτηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάτησες ευαίσθητο κουμπάκι!Λατρεύω τις γάτες και αυτός ο κύριος μπήκε μέσα στην καρδιά μου!Να τον χαίρεσαι!Θα του δώσεις ένα φιλάκι από μένα;

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Zouzouna μπρρρρ... το διάβασα το κρατς (γιατί μην ξεχνάς είμαι μορφωμένος γάτος) και τσουτσούρωσε και η τελευταία τρίχα της ουράς μου...!!!

    παρεπιπτόντως το οτι πλένομαι συνέχεια είναι αυτό μου με κρατάει ακόμα σε αυτό το σπίτι και δεν με έχει πετάξει έξω αυτή :Ρ
    μιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. porcupine ωωωωω δεκτό το φιλί σας δεσποσύνη αν και δεν είμαι των φιλιών.
    ανταποδίδω με ένα ωραιότατο γλύψιμο στο χέρι...
    μίουυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. gnostosagnostos αμόλατα μίστερ δεν φοβάμαι κανέναν!!!
    έχουν περάσει σκυλιά και σκυλιά.....
    ...............
    .................
    απο κάτω απο το μπαλκόνι :ΡΡΡ
    μίουυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σιγα μην εγραφε η αχρηστη τοσο ωραιο και γλυκο κειμενο που μας εκανε να χαμογελαμε ....
    τςτςτς

    κιςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. korinoskilo αααα εσύ...
    εσύ με το σκυλί...
    έχω να σου προτείνω να αφήσεις αυτά τα ζωντανά που γαβγίζουν και να πάρεις μια γάτα..
    είμαστε καταπληκτικές :Χ)
    καθόλου γκρίνια,
    καθόλου τρίχα,
    και όλο χάδια...
    ..
    τι???
    δεν με πιστεύεις???
    μιου μίου μίου (μεταφραση: χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. kamikaze ωωω μερσί ευγενικέ μου άνθρωπε και καλωσήρθες στο σπιτικό μας :)
    να κεράσω κροκετούλααα???
    μίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι παμφάγο οπότε βολεύομαι με τα πάντα ..... καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  23. kamikaze μ'αρέσουν τα βολικά ζωντανά :Ρ
    όνειρα γλυκά
    μίουυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή