4 Ιουν 2013

Εσείς Κάθεστε... ???


... στο μπαλκόνι σας ???


Λατρεύω το μπαλκόνι...
όχι το συγκεκριμένο, 
ούτε το δικό μου,
ούτε το δικό σου,
το μπαλκόνι σαν ιδέα ;)

δεν μπορώ να φανταστώ σπίτι χωρίς μπαλκόνι 
που να μην έχει κάποια μικρή ανοιχτοσιά
έστω και σε δρόμο

λίγο να καλυτερεύσει ο καιρός και τσούπ ξεμυτίζω...
μπορείς να διαβάσεις, 
να χαλαρώσεις, 
να φας,
να παίξεις επιτραπέζια,
να ακούσεις μουσική,
και τοοοοσα άλλα πράγματα

και απορώ

δεν βλέπω κόσμο στα μπαλκόνια!
Παρατηρώ και στη γειτονιά μου και αλλού 
κάτι τέλεια μπαλκόνια μεγάλα, με θέα 
και τα καημένα στέκουν μονίμως άδεια!!!

δεν το καταλαβαίνω

Τελικά εσείς κάθεστε στο μπαλκόνι
ή να έρθω να ξηλώσω τα παντζούρια?????
ε?
Ε???




15 σχόλια:

  1. Λατρεύω το συγκεκριμένο μπαλκόνι!
    Ανοιχτά παράθυρα, ναι. Φαν του μπαλκονιού, της βεράντας, όχι, δεν θα το 'λεγα.
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελανάκι μου βγές γρήγορα έξω... γρήγορα είπα.. χχιχιχι... βάλε ποτάκι, κεράκι, μουσικούλα να δεις τι τέλεια είναι...
      θα έρθω να σου πετάω πετραδάκια κανόνισε :Ρ

      Διαγραφή
    2. Πολύ κουνούπι βρε παιδί μου, πετούν διάφορα!!!

      Διαγραφή
    3. Μέλανι η αλήθεια είναι πως εμένα δεν με τσιμπάνε... χιχι.. και σμήνος να έχει ούτε ένα δεν θα έρθει επάνω μου!!! δεν ξέρω γιατί μου συμβαίνει τα τελευταία 7-8 χρόνια :)
      οπότε μιλάω εκ του ασφαλούς χοχο
      πάντως όντως τίποτα δεν τα πιάνει... ούτε βασιλικό που λένε ούτε λεβάντα ούτε σιτρονέλα, μεταλλάχτηκαν κι αυτά τι να πω...
      καλημέρααααα

      Διαγραφή
  2. Εχω βάλει πολλές φωτογραφίες από το μπαλκόνι μου και είχα σκοπο να ξαναβάλω γιατί έχω κάνει κάποιες αισθητικές επεμβάσεις.
    Λατρεύω τη βεράντα μου (δεν είναι σκεπαστή)
    Επέλεξα να μη τη σκεπάσω παρα μονο με πέργκολα με κισσό για να μπορώ να χαίρομαι τον ήλιο και το καλοκαίρι τον έναστρο ουρανό.
    Καλό μας βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε αυτό έλειπε Λιακάδα πράμα να μην σου αρέσει το μπαλκόνι και η περατζάδα :) για βάλε να δω φωτό :)
      η πέργκολα με αγχώνει λίγο οτι θα κάθομαι και θα μου επιτίθενται ζουζούνια χιχι
      ο καθένας με τα προβλήματα του :ΡΡΡΡ

      Διαγραφή
  3. Δεν κάθονται στα μπαλκόνια για τα κουνούπια :)

    Κι εμένα μου αρέσουν τα μπαλκόνια και τα εκμεταλλεύομαι όπως τους αξίζουν! Τους αφιερώνω χρόνο.

    Υ.Γ. Το μπαλκονάκι στην φωτό .... υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Stellaki δεν έχουν παντού κουνούπιααα.. ;)
      χαίρομαι που είσαι φαν χιχι... το περίμενα εξάλλου με αυτά που βάζεις τα όμορφα :) όντως η φώτο μου άρεσε κι εμένα αν και προτιμώ μεγάλα μπαλκόνια και ας είναι το σπίτι μια τρύπα χιχι...

      Διαγραφή
  4. Τα μμμμπαντοζούρια μ να τ' αφήσεις ήσυχο. Βεράντα με θέα Λυκαβητό.. να τ' αφήσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. zouzounidio σε μισούσα που σε μισούσα εσένα τώρα με αυτό το Λυκαβητό με αποτέλειωσες :ΡΡΡΡΡΡΡ
      ΑΤΙΜΗ...
      χοχο
      καλημερούδια

      Διαγραφή
    2. ααα τώρα σε καταλαβαμε κι εσένα... μμμμ μουσίιιιτσα!!!!!

      Διαγραφή
    3. zouzou... ε μα καιρός ήταν κυρία μου.. τόσο καιρό προσπαθώ να με καταλάβεις κι εσύ τίποτα... χαχααχα
      καλημερούδια αγκαίν :Ρ

      Διαγραφή
  5. Προσωπικα ειμαι ολη μερα στο μπαλκονι-βεραντα του σπιτιου μου :)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maroulaki μου γι'αυτό είσαι πράσινο πράσινο χιχιχιχχι..
      αχ ειδικά νωρίς το πρωί και το απογευματάκι είναι τέλειαααααααααα ;)
      φιλάκιααααααααααααααα

      Διαγραφή
  6. Μα τα μπαλκονάκια είναι πανέμορφα.
    Και τα παράθυρα.

    Πρέπει να έχεις δει το δικό μου μπαλκονάκι, είχα κάποιες φωτογραφίες παλιότερα από τις δημιουργίε ς που είχα κάνει εκεί έξω.


    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή